فقط برای امروز

فقط براي امروز

فقط براي امروز : سعي ميكنم زندگي كنم و مشكلات تمامي طول عمر را به يكباره به دوش نكشم. من مي توانم يك مشكل را براي دوازده ساعت تحمل كنم، اما اگر بخواهم فكر كنم كه بايد مادام العمر با آن بسازم ، برايم وحشتناك و غير قابل تحمل خواهد بود.

فقط براي امروز : خوشحال خواهم بود.به قولی : بيشتر مردم به همان اندازه كه خودشان مي خواهند خوشحال هستند.

فقط براي امروز : خودم را با شرايط وفق ميدهم و سعی نخواهم کرد که شرایط را به میل خود تغییر دهم . سعی می کنم سرنوشت را همانطور که اتفاق می افتد قبول می کنم و سعي ميكنم خودم را با آن تطبيق دهم.

فقط براي امروز : سعي ميكنم ذهن و فكر خود را تقويت كنم .مطالعه مي كنم، چيز قابل استفاده اي ياد ميگيرم و ذهن خود را بدون استفاده نمي گذارم، مطالبي را مي خوانم كه نياز به سعي، فكر و تمركز داشته باشد.

فقط براي امروز : روح و روان خود را از سه طريق به تمرين وا مي دارم:

  • يك كار نيك براي كسي انجام مي دهم اما نمي گذارم كه او يا هيچ كس ديگري بفهمد كه من آن را انجام داده ام و اگر فهميد آن را به حساب نمي آورم.
  • حداقل دو كار نيك انجام مي دهم كه بر خلاف ميلم باشد،فقط براي تمرين.
  • به هيچ كس نشان نميدهم كه احساساتم جريحه دار شده است؛ حتي اگر شده باشد هم، امروز آن را نشان نخواهم داد.

فقط براي امروز : موضع موافقي خواهم داشت، تا آن جا كه امكان دارد آراسته خواهم بود. لباس مناسبي مي پوشم، با متانت صحبت مي كنم،با احترام رفتار مي كنم، هيچ گونه خرده اي از كسي نمي گيرم، به دنبال عيب و ايراد در چيزي نمي گردم وسعي نمي كنم هيچ كس جز خودم را اصلاح و يا منظم كنم.

فقط براي امروز : براي خود برنامه اي خواهم داشت، شايد كه اين برنامه را مو به مو اجرا نكنم اما به هر حال آن را خواهم داشت. امروز خود را از شر دو آفت عجله و دودلي حفظ خواهم كرد.

فقط براي امروز : به مدت نيم ساعت در آرامش، با خود خلوت خواهم كرد. در عرض اين نيم ساعت سعي خواهم كرد كه در بعضي از لحظات با ديد بهتري به زندگي نگاه كنم.

فقط براي امروز ترس به خود راه نخواهم داد. از لذت بردن به خاطر آنچه كه زيباست واهمه نداشته و ايمان خواهم داشت كه به همان صورت كه من به دنيا چيزي مي دهم، دنيا نيز متقابلا پاسخ آن را خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بله
1
آیا به کمک نیاز دارید؟
Scan the code
سلام
آیا به کمک نیاز دارید؟