گزارش شماره 64

 به نام خدا

  تاریخ: 10 / 6 / 96

  گزارش شماره: 64

گزارش شورای منطقه نارانان و ناراتین ایران

 

     لطفا برای حفظ اتحاد و رعایت سنت اول پوشش کامل اداری در تمام جلسات بهبودی و اداری رعایت شود.

برای حفظ امنیت اعضاء و جلسات,ما با یکدیگر وارد هیچگونه ارتباط که شامل ارتباط مالی و داد و ستد و گرفتن دستمزد بابت انتقال اصول نارانان باشد,نمی شویم.

شصت و چهارمین جلسه شورای منطقه نارانان و ناراتین ایران در استان تهران رأس ساعت 9 صبح با خواندن دعای آرامش , سنت ها و مفاهیم خدماتی با حضور 19 نماینده آغاز شد.

گرداننده(فرنگیس.ز):

برگزاری جلسه شورای منطقه طبق فرمت,تحویل اساسنامه و برگه مصوبات 2 ساله و برگه پیشنهادات معوقه و گوشی و شارژر و سیم کارت تلفن همراه گرداننده به خدمتگزار جدید در روز شورا,بستن حساب.

نائب گرداننده(مریم):

ارائه گزارش شماره 63 و پاسخ به سؤالات شماره 63 به نمایندگان و خدمتگزاران,برگزاری جلسه هماهنگی خدمتگزاران.

منشی(شکوفه.م):

ارائه گزارش خدمتگزاران به نمایندگان.

ارسال گزارش شماره 63 و پاسخ به سؤالات شماره 63 به نمایندگان.

گزارش نمایندگان:

آذربایجان شرقی     نماینده: حکیمه          

واریزی به خزانه: 50 هزار تومان

موفقیت ها:

1-استارت جلسه آقایان نارانان با همکاری استان همجوار,2-افزایش گروه در استان,3-برگزاری کارگاه مفاهیم بطور مرتب در دومین سه شنبه هر ماه.

پیشنهادات:

چاپ کتاب قدم 1-9 با سایز کوچک به خاطر حمل راحت.

آذربایجان غربی     نماینده: فرزاد

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه در شهرهای استان توسط کارگاه استان. 2-برگزاری غرفه در هفته مبارزه با مواد مخدر. 3-اطلاع رسانی در ادارات,شرکت در جلسات اداره ای ارگان های درخواست کننده(مثل بهزیستی).

اصفهان     نماینده: زهره      علی البدل: فریبا

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه با موضوع سهم من در انجمن-خودکفایی-وظیفه متقابل گروه و ساختار. 2-برگزاری مرتب کارگاه ها و پنل در گروه ها و نواحی. 3-برگزاری غرفه اطلاع رسانی در ناحیه 6(گلپایگان و محلات). 4-راه اندازی جلسه ناراتین در ناحیه 6 استان.

پیشنهادات:

در صورت امکان پمفلت های تک برگی که همخوانی دارند به صورت پکیج در آورند.

درخواست ها:

1-تشکر از کمیته وب سایت بابت پر بار بودن شبکه های مجازی نارانان,سایت نارانان به روز نمی باشد درخواست به روز شدن اخبار و شعارها را در سایت داریم. 2-با تشکر از خزانه دار درخواست لیست اموال نارانان که در اختیار هر خدمتگزار هست و لیست تن خواه هر خدمتگزار را داریم.

البرز       نماینده: فریده       علی البدل: سمیه

واریز به خزانه: —

موفقیت ها:

1-فعالیت های گسترده در سطح استان البرز,اطلاع رسان با نصب بنر های متعدد در شهر فردیس,مشکین دشت و کرج در اجرای سنت پنجم.2-شرکت در سمینارهایی که در استان با حضور مسئولین شهر و سمن ها در ارتباط با اعتیاد ,پیشگیری ,بیان اهداف انجمن و پخش پمفلت و آدرس جلسات.3-روند رو به جلو و پیشرفت گروه ها به سمت بهبودی و آرامش.4-برگزاری کارگاه آموزش سخنران با موفقیت روبرو شد.

پیشنهادات:

معاون فرمانداری البرز به ما پیشنهاد ثبت استانی را دادند انجمن استان ما موافقت نکرده چون ما اعتقاد و ایمان داریم در صورتی که اتحاد و یکپارچگی همه استان ها با ثبت کشوری باعث پیشرفت و تعالی انجمن ما خواهد بود.نارانان استان البرز با ثبت استانی مخالف است در صورتی که شرایط ثبت آماده است.استان البرز به تمام استان ها پیشنهاد می کند از ثبت استانی خوددداری کنند برای اتحاد و انسجام بیشتر انجمن نارانان ایران.

بوشهر     نماینده: مریم

واریز به خزانه:—

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه های متمرکز آموزشی در سطح استان. 2-حمایت نشریات منطقه. 3-جمع آوری و نوشتن تجربیات اعضای استان بوشهر در مورد سنت 2و3 و آوردن به منطقه و تحویل خانم نائب دادن برای کمک به نوشتن سنت های نارانان در سطح خدمات جهانی. 4-انتخاب نماینده استان و گرداننده برای دور جدید و خدمتگزاران در سطح استان. 5-برگزاری جلسات استان طبق فرمت. 6-بالا رفتن اتحاد و آگاهی اعضای استان.7-وصل شدن گروه کازرون به استان بوشهر.

پیشنهادات:

1-پمفلت های کوچک دسته بندی شده مثلا 10 تایی بشه و به فروش برسه به علت نبود پول خرد مثل نشریات رنگی قبل. 2-تراز خدماتی خدمتگزاران منطقه بعد از اتمام خدمت داده شود. 3-پیشنهاد همایش نارانان در سطح ایران را داریم. 4-تشکیل مجمع منطقه ای در ایران که خدمتگزاران منطقه آنجا انتخاب شوند.

درخواست ها:

1-گزارش کار مربوط به کارگاه آموزشی خدمات جهانی در سایت انجمن گذاشته شود. 2-گزارشات بهتر و منظم تر طوری که خوانا و همراه با تیتر پر رنگ باشد. 3-نیاز داریم که ناراتین بهتر شناخته بشه و طریقه انتخاب حامی به گروه ها بهتر آموزش داده بشه.

(اطلاعیه: کمیته کارگاه استان بوشهر در تاریخ 30/06/96 تصمیم دارد کارگاه متمرکز استانی با موضوع ترجیح اصول به شخصیت ها و مفهوم 1 را برگزار نماید.)

مشکلات:

کسانی هستند از گروه های هرمی و نتورک که قصد دارند از اعضای گروه سوء استفاده کرده و اعضا را طرف خود و مؤسساتشان کشیده و اغفال کنند که خودشان می گویند شما را به خودکفایی مالی کامل می رسانیم و با وعده هایشان تحت تأثیر خود در آورند.

تهران     نماینده: هستی             علی البدل: سودابه

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

1-برگزاری اولین مجمع استانی در تهران با هدف اجرای مفهوم 8 و ارتباط مستقیم گروه ها و ساختار استان تهران . 2-برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح نواحی. 3-پاسخ به چالش ها و سؤالات و مشکلات گروه ها در سطح نواحی و استان با استناد به سنت ها و مفاهیم. 4-اتحاد و همدلی بین گروه ها و نواحی و ساختار استان و برگزاری مرتب جلسات.

پیشنهادات:

1-برای منشی جلسات یک جامدادی و یک کیف توسط کمیته نشریات با آرم نارانان تهیه شود. 2-برای سالگرد تولد اعضاء کارت پستال تهیه شود و از شعارهای برنامه و آرم نارانان بر روی آن استفاده شود. 3-برای حل مشکل نداشتن کتاب سنت پیشنهاد می شود که جزوه سنت ها که قبلا چاپ می شد دوباره چاپ شود و در پایان هر سنت تجربه های کتاب سش(تجربه,نیرو,امید) اضافه شود تا کاملتر شود و با تیراژ 20 هزار عدد یکبار چاپ شود تا زمانی که سنت های نارانان کامل شود. 4-(گرداننده)در گزارش شماره 63 استان زنجان کاملا خلاف اصول عمل کرده و در حال گرفتن تراز و کنترل استان تهران است و نوشته ایشان مربوط به مشکلات استانش نبوده لطفا خانم گرداننده دقت بیشتری داشته باشند و گزارش پرباری بدهند{ناحیه جنوب شرق تهران}-با سپاس از خدمت شما باید در نظر بگیرید که نماینده استان ما در واقع نماینده 150 جلسه و گروه است و طبیعتا نسبت به نمایندگانی که استانشان جلسات کمی دارد نقطه نظر و سؤالات و پیشنهادات بیشتری دارد و در نتیجه زمان بیشتری برای ایشان در نظر بگیرید{ناحیه شمال تهران}-گزارش پاسخ به سؤالات به هیچ وجه واضح و شفاف نبوده و واقعا باعث سردرگمی اعضاء شده لطفا دقت کنید و نظارت بیشتری بر گزارش ها داشته باشید{غرب}. 5-در اساسنامه منطقه اضافه شود خدمتگزاری که خدمتش تمام شده است در جلسه بعدی جهت پاسخگویی به سؤالات آخرین گزارش خود حضور پیدا کند.

درخواست ها:

1-پکیج اطلاع رسانی برای تهیه مکان بروزرسانی شود و با اطلاعات دقیق و با آرم صحیح و کلمه ی گمنام چاپ شود و در اختیار گروه ها قرار گیرد. 2-لطفا خبرنامه های مصوب جهانی که جزو نشریات انجمن نارانان است توسط کمیته نشریات منطقه چاپ و در اختیار گروه ها قرار گیرد. 3-کتاب سش(تجربه,نیرو,امید) دوباره ویراستاری شود چرا که برخی کلمات نامفهوم است. 4-از مسئول کمیته ناراتین درخواست می شود کارگاه برای آموزش به حامی ها و جلسات ناراتین برگزار کند. 5-لطفا 10 هزار جلد کتاب قدم های 10 تا 12 را چاپ کنید تا اعضایی که قدم 1 تا 9 را خریده اند خسارت مالی نبینند. 6-(کمیته نشریات) لطفا کتابچه مفاهیم را که تأیید شده را به تیراژ 10 تا 15 هزار جلد هر چه سریعتر چاپ کنید و دفترچه منشی را به تعداد هزار جلد برای گروه ها چاپ کنید تا گروه ها 1 سال از آن استفاده کند. 7-(کمیته نشریات)لطفا کتاب سش(تجربه,نیرو,امید)را از ابتدای سال بدرستی چاپ کنید ژانویه که قدم و سنت یک است به فروردین منتقل شود. 8-در خصوص مشکلات پاسخ کتبی در گزارش منطقه داده شود. 9-در خصوص اطلاع رسانی که در ابتدای صورتجلسه ها برای حجاب داده می شود لطفا نامه وزارت کشور را که در آن درباره حجاب نوشته شده را ارائه دهید چرا که سخت گیری بعضی از اعضای متعصب باعث تشنج در گروه ها شده,آیا نامه ای وجود دارد؟لطفا اگر نامه ای وجود دارد آن را مکتوب ارائه دهید. 10-(کارگاه)در پاسخ به سؤالات 63 با ناصادقی نوشته اید که برای کارگاه به اعضای استان و شخص نماینده استان زنگ زده اید و پاسخ رد شنیده اید در صورتی که شما تماس گرفتید و بنده قبول کرده و نهایت همکاری کردم و شما باز هم با ناصادقی پاسخ دادید,متن پیام های تلفنی من با شما موجود است که قبول به همکاری کردم.نحوه ی پاسخگویی شما در گزارشات باعث زیر سؤال رفتن کل منطقه است و این نوع پاسخگویی که همراه با بی احترامی است خلاف مفهوم 5 است.نمایندگان نواحی استان تهران بدلیل عدم مسئولیت پذیری شما و عدم پاسخگویی صادقانه و نوشتن پاسخ های توأم با بی احترامی شما درخواست عزل و برکناری شما را دارند.

چهار محال و بختیاری          نماینده: نازی      

واریزی به خزانه: 14400 هزار تومان

موفقیت ها:

1-تشکیل کارگاه موضوع خدمت ها مورخه26/04/96 . 2-خرید نشریات از شورای منطقه. 3-همکاری اعضاء در رابطه با خدمتها و رعایت کردن اصل همدلی و اتحاد و جذب تازه وارد. 4-راه اندازی ناراتین با موقیت به خواست خدا با تعداد اعضای قابل چشمگیر.

درخواست ها:

تقاضای کارگاه با موضوع گزارش نویسی, خلاصه نویسی و خدمات در کمیته خدماتی.

خراسان     نماینده: فاطمه         علی البدل نماینده: مصطفی

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

1-کارگاه معرفی ناراتین در سطح خراسان رضوی,شمالی,جنوبی. 2-آموزش حامی توسط کمیته ناراتین.

پیشنهادات:

(کمیته ناراتین)بیشتر با کمیته های ناراتین استان ها همکاری داشته باشد,3 عدد نشریه ناراتین برای ترجمه توسط بچه های ناراتین استان خراسان{1.یک روز در یک زمان,2.امیدی برای کودکان آسیب دیده از الکل,3.زندگی امروز در الاتین}.

درخواست ها:

1-پیگیری کتاب های تأیید شده از دفتر خدمات جهانی برای چاپ نشریات. 2-لطفا سؤالات توسط خدمتگزارها حتما پاسخ داده شود.

زنجان         نماینده: کبری

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

1-اطلاع رسانی در ارگان های دولتی مثل مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی. 2-نصب بنر اطلاع رسانی نارانان در سطح استان. 3-اطلاع رسانی در کانال های تلگرام استانی(یعنی معرفی انجمن).

پیشنهادات:

کسانی که به خدمتگزاران در شورای منطقه تهمت دزدی زدند,در صورتی که گزارش کار گروه ثابت کرد که هیچ پولی جابجا نشده,نماینده های استان ما درخواست دارند که از این خدمتگزاران جبران خسارت شود و بصورت حضوری از آنها دلجویی شود و در گزارش آورده شود.

سمنان       نماینده: معصومه

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

1-حمایت اعضای عمومی و مسئولین از همایش امید و آرامش. 2-جذب تازه وارد در گروه ها. 3-حمایت مادی و معنوی اعضاء از همایش در عین گمنامی.

پیشنهادات:

1-تغییر نام کمیته فصلنامه به کمیته خبرنامه. 2-تغییر نام مجله پیام بهبودی به خبرنامه(کلمه بهبودی برای گروه دوست می باشد).

کردستان     نماینده: مرضیه    

واریزی به خزانه:—

موفقیت ها:

1-با سلام و خسته نباشید به تمامی خدمتگزاران شورا بعد از 1 سال تأخیر که اطلاع رسان نداشتیم و با انتخاب اطلاع رسان جدید و فعالیتهای زیاد اطلاع رسان برای اطلاع رسانی از ارگان ها و ادارات شکر خدا همه با ما همکاری کرده اند و برای جا و مکانی که در اختیار ما گذاشتن و اجاره مکان نگرفته اند,اطلاع رسان لوح تقدیر و تشکر برای ارگان ها فرستاد و متقابلا آنها نیز از ما تشکر کرده و لوح تقدیر به اسم نارانان داده اند. 2-برگزاری کارگاه در استان در تاریخ 04/06/96 .

درخواست ها:

استان ما پکیج اطلاع رسانی می خواهند لطفا چاپ شود.

کرمان         نماینده: مرجان

واریزی به خزانه: 40000 هزار تومان

موفقیت ها:

1-امنیت در جلسات مرکز کرمان با توجه به مسائلی که کرمان قبلا داشته است. 2-استارت جلسه کمیته خدماتی در مرکز کرمان با رعایت اصول 12 سنت و 12 مفهوم.

پیشنهادات:

1-برگزاری کارگاه قدم و سنت و مفهوم در مرکز استان کرمان و درخواست سخنرانجهت جذب تازه وارد. 2-اطلاع رسانی در شهر کرمان به ارگان ها در مورد حکومتی بودن جلساتی که بصورت غیر اصولی برقرار شده است و این جلسات باعث نا امن شدن جلسات اصولی شده است.

درخواست ها:

حمایت از جلسات اصولی در کرمان که شورا قبلا این حمایت را انجام نداده است و این مسئله باعث شد تا چند سال یک جلسه امن کرمان نداشته باشد.

کرمانشاه        علی البدل: پروین

واریزی به خزانه:—

موفقیت ها:

1-برگزاری مرتب جلسات. 2-برقراری جلسات اداری. 3-جذب تازه وارد. 4-برگزاری پنل آموزشی و کارگاه متمرکز.

پیشنهادات:

پیشنهاد می شود زمان برگزاری کارگاه های آموزشی,شورا 2 روزه برگزار شود تا تمام نمایندگان استان ها امکان شرکت داشته باشند.

درخواست ها:

1-طبق درخواستی که در گزارش 61 از طرف استان کرمانشاه برای ساخت یک کانال پاور جهت دسترسی همه اعضاء به اطلاعات نارانان پاسخی دریافت نشد لطفا مجددا بررسی شود. 2-درخواست کارگاه در رابطه با جلسات ناراتین(جذب اعضاء ناراتینی,حامی و مشکلات مربوط به اعضاء ناراتینی)و شناساندن ناراتین به اعضاء.

گلستان     نماینده: ربابه      

واریزی به خزانه: 100000 هزار تومان

موفقیت ها:

1-واریزی به شورای منطقه به مبلغ 100000 هزار تومان در تاریخ 07/06/96. 2-برگزاری کارگاه آموزشی در استان گلستان با موضوع اطلاع رسانی داخلی و اهمیت جلسات اداری برگزار شده,گزارش کارگاه و عکس ها را به کمیته کارگاه و وب سایت تحویل داده ام.

پیشنهادات:

1-(علی البدل نماینده منطقه)تاریخ خبرنامه و نامه های خدمات جهانی به تاریخ شمسی باشد. 2-گزارش کمیته ها بالای صفحه هر خدمتگزار پر رنگ نوشته شود اسم کمیته ها و تاریخ داشته باشند. 3-(کمیته ناراتین)اطلاعیه ای در قالب کادر در گزارش خودشان نوشته شود که همه حامی های ناراتین استان ها فرم را پر کرده و کادر اداری مثلا گرداننده یا منشی آن را تأیید کنند و به شورای منطقه بیاورند و لطفا منشی یکبار دیگر فرم را بفرستند.

درخواست ها:

(کمیته ناراتین)اگر نشریات ناراتین موجود است به نماینده ها اطلاع داده شود که گروه ها خریداری کنند.

گیلان     نماینده: مریم      

واریزی به خزانه : —

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع اتحاد و همدلی و راه حل های درست برای حفظ امنیت جلساتمان. 2-استارت جلسه صومعه سرا. 3-نصب بنرهای اطلاع رسانی در سراسر گیلان و گرفتن غرفه در هفته مبارزه با مواد مخدر,در مراکز درمانی و سطح شهرها با پخش تراکت های اطلاع رسانی پیام نارانان را در سطحی وسیعتر به گوش جامعه رساندیم.

درخواست ها:

1-بعضی از ارگان ها مجوز استانی برای فعالیت های اطلاع رسانی می خواهند و پکیج های اطلاع رسانی ما کامل نیست لطفا چاپ شود. 2-مفاهیم خدماتی تأیید شده چاپ گردد. 3-پکیج کامل منشی با فرمت برگزاری جلسات نارانان و تهیه پکیج کامل اطلاع رسانی و کتابچه رنگی از تاریخچه نارانان چاپ شود. 4-کتاب راهنمای خدمات محلی با اصلاحات جدید که ترجمه و ویرایش شده چاپ و تکثیر گردد. 5-تقاضا دارم با انتخاب کمیته ناراتین به حامی ها آموزش داده شود و کارگاه زده شود.

لرستان       نماینده: معصومه     علی البدل: فرخنده

واریزی به خزانه :—

موفقیت ها:

1-خرید مداوم نشریات از شورای منطقه. 2-چاپ صورتجلسه های شورای منطقه با خزانه استان.

پیشنهادات:

1-چاپ فرمت نارانان. 2-گرفتن مکان خواب برای نماینده ها.

درخواست ها:

پرداخت هزینه 2 قبض باربری نشریات توسط مسئول نشریات جدید که این 2 قبض قبلا به مسئول موقت نشریات تحویل داده شده است و کرایه بیرون شهری می باشد.

مازندران       نماینده: فتانه    

واریزی به خزانه : 200000 هزار تومان

موفقیت ها:

برگزاری کارگاه در شهرستان آمل با موضوع بهبودی در خدمات. 2-دادن نیرو و تجربه و امید برای فصلنامه(مفاهیم,سنت ها,قدم ها و مشارکت اعضای مازندران).

پیشنهادات:

1-استان مازندران پیشنهاد دارد که محصولات باقی مانده از همایش مازندران را به شورای منطقه داده شود تا در همایش های استانی استفاده گردد.

درخواست ها:

1-درخواست نشریات و کتاب های قدم ها برای کارکرد قدم ها را داریم. 2-(کمیته نشریات)درخواست چاپ کتاب راهنمای خدمات محلی جدید و کتاب راهنمای خدمات جهانی. 3-درخواست مجمع کشوری برای تمام نماینده بین گروه های جلسات ایران.

همدان     نماینده: سوسن     علی البدل: محبوبه

واریزی به خزانه: 200000 هزار تومان

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع اتحاد در تاریخ 11/02/96 . 2-برگزاری کارکرد قدم ها در سراسر استان و نواحی استان.

پیشنهادات:

پیشنهاد دارم که در اساسنامه ی شورای منطقه این موضوع قرار بگیرد هیچ استانی مجوز ثبت استانی را نگیرد.

یزد         نماینده: فاطمه

واریزی به خزانه: 150000 هزار تومان

موفقیت ها:

1-کمک به خزانه کل 150 هزار تومان. 2-انتخاب نماینده برای اعزام به شورای منطقه.

 

*مصوبات و وجدان گروه شورای منطقه ایران در شهریور ماه 1396:

1-افزودن مطالب مختلف با عناوین سنت6,مسائل مالی و … در کادر ابتدای صورتجلسه ی شورای منطقه جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی به اتفاق آرا.

2-نمایندگان موظف هستند 1 هفته بعد از ارسال گزارشات جلسه ی شورای منطقه توسط منشی,عدم دریافت یا درخواست جهت ارسال مجدد گزارش را به منشی اطلاع دهند در غیر این بازه زمانی منشی موظف به ارسال نمی باشد به اتفاق آرا.

3-بررسی حساب خرجکرد مسئول نشریات موقت توسط خزانه دار و اعلام نتیجه ی بررسی آن در جلسه ی شورای بعدی به اتفاق آرا.

4-ارتباط و پیگیری با دفتر خدمات جهانی و هیئت امنا توسط علی البدل نماینده منطقه جهت ایجاد یک شعبه ی دفتر خدمات جهانی در ایران به اتفاق آرا.

5-خرید 1 عدد سیم کارت برای مسئول کمیته ناراتین به اتفاق آرا.

6-علی البدل نماینده منطقه ترجمه ی فرمت جلسه ی ناراتین را از دفتر خدمات جهانی دریافت و در اختیار مسئول کمیته ناراتین قرار دهد به اتفاق آرا.

7-در خصوص تسویه ی حساب نشریات استان ها قرار بر این شد که یک جلسه ی نشست با حضور مسئول نشریات موقت و مسئول کمیته ی نشریات جدید برگزار و حساب ها بررسی و نتیجه در جلسه ی شورای بعدی اعلام شود به اتفاق آرا.

8-پمفلت های قدم 8 و 10 از لیست نشریات نارانان به علت غیر مصوب بودن خارج شود به اتفاق آرا.

9-پاکت خواندنی های منشی با مطابقت با کتابچه ی آبی ویرایش گردد به اتفاق آرا.

10-خریداری نرم افزار هلو حسابداری برای کمیته ی نشریات به اتفاق آرا.

11-دستگاه فکس و پرینتر موجود در دفتر مرکزی که بلا استفاده است در اختیار مسئول کمیته ی نشریات قرار داده شود به اتفاق آرا.

12-گرفتن تراز سالانه از عملکرد شورای منطقه(بند 2 پیشنهادات تأیید شده جهت بررسی63) قبلا رأی گیری شده و جزو مصوبات می باشد.

13-هیئت مدیره برای جلسات خود صورتجلسه تهیه کرده و به شورای منطقه ارائه دهد(بند 4 پیشنهادات تأیید شده جهت بررسی 63)در اساس نامه موجود می باشد.

14-در صورت بررسی خزانه و امکان پذیر بودن,جلسه ی بعدی شورا 2 روزه باشد به اتفاق آرا.(روز اول بازبینی اساس نامه و برگزاری کارگاه ناراتین-روز دوم جلسه شورا)

*پیشنهاداتی که رأی نیاوردند:

انتقال انبار دفتر مرکزی از مازندران به تهران رأی نیاورد.(4 موافق-12 مخالف)

*پیشنهادات تائید شده جهت بررسی:

1-انتخاب یک مسئول بابت ترجمه تجربیات جمع آوری شده توسط نائب گرداننده از فارسی به انگلیسی و

جداسازی تجربه ها و سوالات و قدم ها و سنت ها و مفاهیم برای ارسال آن به خدمات جهانی.{پیشنهاد

دهنده:علی البدل نماینده منطقه-تائید کننده:گلستان و تهران}

2-نشست حضوری اطلاع رسان با رئیس مجلس به همراهی نماینده ی استان قم و علی البدل نماینده

منطقه.{پیشنهاد دهنده:قم-تائید کننده:خوزستان و بوشهر}

3-تفویض اختیار از کمیته کارگاه به منظور فرستادن سخنران بابت هزینه هواپیما و تاکسی تلفنی برداشته شود.{پیشنهاد دهنده:بوشهر-تائید کننده:تهران و سمنان}

4-نشریاتی که تائید خدمات جهانی ندارند جمع آوری شوند(دفترچه منشی,پمفلت قدم 8 و 10).{پیشنهاد دهنده:بوشهر-تائید کننده:مازندران و قم}

5-برای ایاب و ذهاب خدمتگزاران سقف گذاشته شود.{پیشنهاد دهنده:خراسان-تائید کننده:گیلان و هرمزگان}

6- خدمات در شورای منطقه 1 دوره باشد,اصل چرخشی رعایت شود.{پیشنهاد دهنده:کرمانشاه-تائید کننده:اصفهان و بوشهر}

7-اساس نامه ارائه شده به وزارت کشور توسط مدیر عامل به نماینده ها ارائه شود.{پیشنهاد دهنده:کرمانشاه-تائید کننده:تهران و سمنان}

8-نمایندگان متن ایمیل ها را رؤیت کنند.{پیشنهاد دهنده:گلستان-تائید کننده:تهران و سمنان}

9-برای حفظ و اتحاد گروه ها و نواحی,پول مستقیم به شورا واریز نشود.{پیشنهاد دهنده:گلستان-تائید کننده:مازندران و قم}

10-مدیریت صحیح روی هزینه ها داشته باشیم,دفتر مرکزی را به منطقه ای از شهر ببریم که هزینه ی کمتری داشته باشد.{پیشنهاد دهنده:گیلان-تائید کننده:کرمانشاه و قم}

11-جلسه هماهنگی روز قبل شورا باشد و یک ماه قبل نباشد و هزینه نکنیم.{پیشنهاد دهنده:سمنان- تائید کننده:تهران و گیلان}

12-روند ثبت ادامه پیدا کند.{پیشنهاد دهنده:قزوین-تائید کننده:همدان و آذربایجان شرقی}

13-کپی توافق نامه نشریات منطقه تهران پیوست گزارشات دفتر خدمات جهانی باشد.{پیشنهاد دهنده:مازندران-تائید کننده:همدان و بوشهر}

14-ثبت انجمن با نام انجمن خانواده ی معتادان گمنام.{پیشنهاد دهنده:بوشهر-تائید کننده:گلستان و قم}

15-منحل شدن دفتر مرکزی.{پیشنهاد دهنده:اصفهان-تائید کننده:تهران و خراسان}

16-برگزاری مرتب کارگاه هر جلسه در شورا به مدت 30 یا 45 دقیقه.{پیشنهاد دهنده:اصفهان-تائید کننده:آذربایجان شرقی و بوشهر}

17-برگزاری کارگاه گزارش نویسی برای خدمتگزاران شورا.{پیشنهاد دهنده:منشی-تأیید کننده:آذربایجان غربی و مازندران}

18-قبل از ثبت کشوری اقدام به ثبت استانی نشود.(پیشنهاد دهنده:مازندران-تأیید کننده:البرز و زنجان)

19-تصمیم گیری در مورد محصولات استان مازندران که قرار است بصورت اعانه به شورای منطقه داده شود به چه صورت استفاده گردد به جلسه ی بعد شورا موکول شد.(پیشنهاد دهنده:مازندران- با اکثریت آرا)

20-تصمیم گیری در مورد تغییر نام کمیته فصلنامه به کمیته خبرنامه به جلسه ی بعد شورا موکول شد.(با اکثریت آرا)

*اطلاعیه :

1-(بند 8 مصوبات)قسمتی از دفترچه ی منشی که نوشته شده واریزی به دفتر خدمات جهانی توسط مسئول کمیته نشریات لاک گرفته و سپس به گروه ها فروخته شود به اتفاق آرا.{با توجه به اینکه وقتی نشریه ای به تأیید خدمات جهانی می رسد گروه ها نمی توانند دخل و تصرفی در آن داشته باشند بنابراین برای توضیحات بیشتر و تصمیم گیری بهتر این بند به شورای آبان ماه موکول می گردد}

2-منشی از ادامه ی خدمت خود برای بعد از جلسه شورای آبان ماه انصراف خود را اعلام کردند.

3-شماره حساب جدید خزانه شورای منطقه 8167395530 بانک ملت به نام های حسین احمدی زاده,معصومه حکسایی و شکوفه معتقدی می باشد.

4-نمایندگان استان ها پیشنهادات خود به کنفرانس خدمات جهانی را به ایمیل iran_rsc@yahoo.com  ارسال نمایند.

5- اطلاعیه کمیته آدرس و وبسایت:

از اعضاء تقاضا می شود:

*از طریق سامانه ی (500010003050912) , تلگرام (09196217741) واینستاگرام (naranon7741) با ما در ارتباط باشند.

 

فراخوان ها:

1- اعضاء هیئت مدیره,2-نماینده منطقه,3-علی البدل نماینده منطقه,4-نائب گرداننده,5-منشی,6-مسئول کمیته اطلاع رسانی,7-مسئول کمیته ترجمه,8-مسئول کمیته فصلنامه, 9-مسئول کمیته تدارکات.

شرایط عمومی خدمتگزاران شورای منطقه:

1-حداقل تجربه یک دوره خدمت در استان یا نواحی.2-کارکرد و دانش کافی از 12 قدم,12 سنت و12 مفهوم خدماتی و پایبندی به اصول انجمن نارانان وناراتین. 3-تمایل به خدمت و توانایی انجام وظایف محوله و صرف وقت کافی. 4-عدم حضور و تردد در NGO های 12 قدمی مرتبط به اعتیاد و داشتن راهنمای نارانانی یا ناراتینی. 5-9 سال حضور در جلسات نارانان و 5 سال خدمت مؤثر. 6-کلیه خدمتگزاران در قبال اموال انجمن مسئولیت مستقیم دارند که در حفظ و نگه داری آن ها کوشا باشند.7-3/1 خسارت لوازم جانبی خدمتگزاران در صورت عدم مسئولیت پذیری و سهل انگاری خدمتگزار با تشخیص و رأی نمایندگان توسط خود خدمتگزار پرداخت می گردد.8-نداشتن خدمت همزمان در شورای منطقه.9-حضور مرتب در کلیه جلسات شورای منطقه و هماهنگی و ورود و خروج رأس ساعت مقرر.10-درصورت اتمام خدمت ویا نبود کاندیدا,انجام وظیفه محوله تا یک جلسه شورای بعد ادامه دارد. 11-ارسال گزارشات فعالیتها,یک هفته قبل از شورای منطقه برای منشی.12- عدم خدمت نیمه کاره به دلیل غیبت و عدم مسئولیت پذیری و برکناری طی طول خدمت.13-خدمتگزارانی که به هر دلیل مشمول خدمت نیمه کاره می شوند تا دوسال نمی توانند در شورای منطقه خدمت بگیرند.

وظایف عمومی خدمتگزاران شورای منطقه:

1-انتخاب اعضای کمیته مربوطه (بازوها) هماهنگی بین اعضای کمیته و مطلع نگه داشتن همه اعضا از فعالیت های جاری.(معرفی اعضای کمیته به نمایندگان در شورای منطقه)2-ارائه گزارش مالی به خزانه دار و گزارش کتبی و شفاف از روند کار و فعالیت های این کمیته به شورای منطقه و توسط خزانه دار در گزارش به دست نمایندگان برسد.خدمتگزارانی که تن خواه یا بودجه دریافت می کنند.3-داشتن سررشته در امری که کمیته مربوطه در آن فعالیت می کند.4-برگزاری منظم جلسات درون کمیته ای و اعلام تاریخ آن به شورا و آموزش بازوها. 5-ارائه گزارش کتبی و شفاف از فعالیت های انجام شده شامل:بیلان مالی,مکاتبات اداری,ارائه هدف و برنامه ریزی.6-کلیه اطلاعات و منابع کمیته ها به عنوان منابعی برای اطلاعات کلی در دفترمرکزی بایگانی شود.7-خدمتگزارانی که گزارشات خود را در روز برگزاری شورای منطقه ارائه می دهند, یک نسخه از گزارش خود را برای منشی ایمیل کنند تا منشی گزارشات انها را همراه با صورتجلسه برای نمایندگان ارسال کند.

*جلسه بعدی شورای منطقه 2 روزه بوده(تاریخ11/08/96 بازبینی اساسنامه و کارگاه ناراتین,تاریخ12/08/96 جلسه شورا) و در استان تهران,سهروردی شمالی,خیابان میرزای زینالی غربی,کوچه پاکزادنیا,سرای محله رأس ساعت 9 صبح برگزارخواهد شد.

آدرس پست الکترونیکی شورای منطقه           iran_rsc@yahoo.com

آدرس وبسایت نارانان ایران                       www.khmir.ir

آدرس وبسایت جهانی نارانان                       www.nar_anan.org

آدرس پست الکترونیکی کمیته آدرس             naranon.address@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی نشریات                 nashriyat_shora@yahoo.com

آدرس پست الکترونیکی فصل نامه               payamhaynaranan@yahoo.com

آدرس پست الکترونیکی ترجمه                   translate_nar@yahoo.com

آدرس پست الکترونیکی اطلاع رسانی           etshora.iran@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی ناراتین                   narateen.shora92@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی دفترمرکزی نارانان وناراتین ایران     nsoiranrsc@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی منشی                   nar.ir.monshi@gmail.com

حضور و غیاب جلسه ی هماهنگی تاریخ : 25/05/96

گرداننده نائب گرداننده منشی علی البدل نماینده خزانه دار کمیته ترجمه کمیته فصلنامه کمیته آدرسها ووبسایت کمیته کارگاه کمیته ناراتین کمیته نشریات
ورود 10    10 10    غ 10 غ 10 10 غ    10    10
خروج 14    14 14    غ 14 غ 14 14 غ    14    14

جدول حضور و غیاب خدمتگزاران : 10/06/96

خدمتگزار             ورود – خروج شماره تماس خدماتی
گرداننده            9-17 09196217736
نائب گرداننده            9-17 09196217739
مدیر عامل و هیئت مدیره                –              –
منشی           9-17 09196217734
نماینده منطقه              – 09196217738
علی البدل نماینده              9-17 09301267651
خزانه دار             9-17 09196217740
کمیته آدرس و وبسایت            9-17 09196217741
کمیته اطلاع رسانی                 – 09128129019
کمیته تدارکات                  –            –
کمیته ترجمه                 غ 09198987545
کمیته فصلنامه               9-17 09197650574
کمیته کارگاه               9-17 09197319605
کمیته ناراتین              9-17 09197319606
کمیته نشریات               9-17 09196217735

جدول حضور و غیاب نمایندگان: 10/06/96

       استان        نماینده      علی البدل    شماره خدماتی
   ورود-خروج    ورود-خروج
آذربایجان شرقی        9-17           – 09147595795
آذربایجان غربی      9:30-17           – 09143489698
اردبیل            غ            غ            –
اصفهان       9-17      9-17 09383991171- 09162926131
البرز         9-17    9:10-17 09191656748- 09307990367
ایلام          غ            غ            –
بوشهر        9-17          – 09173702078
تهران        9-17         9-17 09106688737- 09194175358
چهارمحال وبختیاری        9-17          – 09162196206
خراسان        9-17          9-17 09154421743- 09334453591
خوزستان       غ            غ 09160737016
زنجان    9:15-17          – 09198844998
سمنان      9-17          – 09382905475
سیستان و بلوچستان         غ          غ          –
فارس          غ          غ            –
قزوین          غ          غ 09379433915
قم           غ         غ 09192526961
کردستان        9-17          – 09358634883
کرمان      9-16:50          – 09131978362
کرمانشاه            –        9-17 09188302587- 09180563720
کهگیلویه و بویر احمد          غ          غ            –
گلستان        9-17         – 09116469768
گیلان        9-17          – 09117638424
لرستان        9-17            غ 09352703990
مازندران        9-17           – 09114153835
مرکزی           غ          غ 09397864694
هرمزگان            غ         غ 09354253449
همدان      9-17         9-17 09183501241- 09183504168
یزد       9-17           – 09138525459

جدول شروع و اتمام پست های خدماتی شورای منطقه نارانان و ناراتین ایران

     خدمتگزار تاریخ شروع خدمت تاریخ پایان خدمت      خدمتگزار تاریخ شروع خدمت تاریخ پایان خدمت
     گرداننده        6/96        6/98 کمیته تدارکات           –         –
   نائب گرداننده        6/94        6/96 کمیته ترجمه        5/94        5/96
     منشی     12/95       12/97 کمیته فصلنامه       6/94        6/96
   نماینده منطقه           –          – کمیته کارگاه       6/96        6/98
علی البدل نماینده       منطقه     10/94      10/96 کمیته ناراتین       12/95     12/97
     خزانه دار      4/96       4/98 کمیته نشریات      4/96       4/98
کمیته آدرس و وبسایت    2/95        2/97 اعضاء هیئت مدیره           –          –
کمیته اطلاع رسانی          –          –

 

                                                             با تشکر منشی شورای منطقه: شکوفه.م

                               شماره تماس: 09196217734    ساعات پاسخگویی: 10-13 صبح و 16-19 بعد از ظهر                                                                                    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بله
1
آیا به کمک نیاز دارید؟
Scan the code
سلام
آیا به کمک نیاز دارید؟