گزارش شماره 66

به نام خدا

                                                                                                                       تاریخ: 8/10/96

                                                                                                    گزارش شماره: 66

گزارش کمیته خدماتی منطقه نارانان و ناراتین ایران

  لطفا برای حفظ اتحاد و رعایت سنت اول پوشش کامل اداری در تمام جلسات بهبودی و اداری رعایت شود.  
استفاده از نارانان به عنوان یک مرکز خرید برای فروش خدمات یا محصولات جهت منفعت شخصی شایسته نیست.اعضا نمی بایست از طرف هیچ سازمان خارجی درخواست کنند.یک تازه وارد در مورد هدف اصلی نارانان سردرگم خواهد شد.                                                 راهنمای خدمات محلی{فروش محصولات}

 

جلسه روز جمعه تاریخ 8/10/96 ساعت 9 صبح با خواندن دعای آرامش آغاز شد ، 12 سنت ، 12 مفهوم و صفحه ی 67 کتاب تجربه ، نیرو و امید خوانده شد . طبق حضور و غیاب شرکت کنندگان در جلسه ، 19 نماینده حاضر و 19 نماینده حق رای داشتند که 3/2 آرا مساوی 13 رای و اکثریت ساده مساوی با 10 رای می باشد .

گرداننده(معصومه.ک):

برگزاری جلسه در تاریخ 8/10/96 طبق فرمت-برگزاری جلسه هماهنگی به صورت مجازی در تاریخ 29/9/96 – ساعات پاسخگویی تلفن خدماتی 8:30 الی 12.

 

گزارش نمایندگان:

آذربایجان شرقی     نماینده: حکیمه      علی البدل: معصومه      

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

برگزاری جلسات با اصول نارانان,

آذربایجان غربی     نماینده: فرزاد

پیشنهادات:

1- نشریات : تهیه نایلون و کیسه با آرم نارانان برای حمل کتاب های خریداری شده از نشریات استان ها یا گروه ها ( برای یک دست بودن و اتحاد )

اصفهان     نماینده: زهره      علی البدل: فریبا

واریزی به خزانه: 300000 هزار تومان.

موفقیت ها:

بازنگری اساسنامه استان در یک جلسه در تاریخ 13/9/96

پیشنهادات:

1.درجهت تغییر بند 30 مصوبات هزینه ی اعزام سخنرانان جهت کارگاه های متمرکز در استان ها به عهده (خود استان ها) تغییر کند.

درخواست ها:

1-کارگاه گزارش نویسی در کمیته خدماتی منطقه 2- با تشکر از کمیته وبسایت لطفا به غلط املایی های داخل کانال تلگرامی یک رسیدگی کنید . 3- تهیه و ارسال کارت پستال برای سال جدید

البرز       نماینده: فریده       علی البدل: سمیه

واریز به خزانه: —

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه به عنوان سنت یک (خیر همگانی) ایجاد اتحاد و همبستگی بین گروه ها و اعضای انجمن در استان – فعالیت بسیار گسترده اطلاع رسان در سطح استان و ارتباط با نهاد ( 1. ستاد مبارزه با مواد مخدر 2. ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم   3.اداره بهزیستی ، اداره فرهنگی و ورزشی استان   4. کنگره ملی و فرا ملی بانوان   5. تشکل های اجتماعی استان البرز و شورای شهر کرج )

درخواست ها:

  • پیگیری روند ثبت

بوشهر     نماینده: مریم

واریز به خزانه:—

موفقیت ها:

1-آوردن چند تجربه برای کمیته فصلنامه 2-آوردن چند تجربه از سنت به همراه فرم واگذاری حق چاپ 3- برگزاری کارگاه به صورت فصلی در استان ، که کارگاه پاییز با موضوع ( 1.سهم من در انجمن 2. مشارکت سالم و اصولی ) با موفقیت اجرا شد. 4- جمع آوری و آوردن اطلاعات مربوط به کارگاه های برگزار شده در استان طی سالهای 95 و 96 برای کمیته کارگاه جهت گزارش مناطق به خدمات جهانی 5- جمع آوری و آوردن اطلاعات مربوط به کمیته اطلاع رسانی طی سالهای 95 و 96 در مورد پیام رسانی و اطلاع رسانی به ارگانها و موسساتی که طی این مدت اطلاع رسانی شده و مورد تشویق قرار گرفته اند و جلسات استان در آن مکانها برگزار می باشد ( برای گزارش مناطق به خدمات جهانی ) 6 – خرید و حمایت از نشریات منطقه

درخواست ها:

  • با تشکر از زحمات همه ی خدمتگزاران منطقه ، خواهشمندم همه ی اعضای کمیته تمرکز و وقت بیشتری بر روی مطالب و نکات بگذارید تا دوباره کاری نشود و وقت به هدر نرود و همه بااجازه و رعایت وقت صحبت کنند .

اطلاعیه استان بوشهر :

برگزاری کارگاه متمرکز در تاریخ 5/11/96 با موضوعات 1- اهمیت جلسات اداری 2- اتحاد و منافع مشترک

 

 

تهران     نماینده: هستی             علی البدل موقت : سارا

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه های آموزشی 2-نوشتن چندین تجربه برای کمیته فصلنامه منطقه 3- ارائه پیشنهادات برای کارگاه متمرکز و شماره برای سخنران

پیشنهادات:

1-برای ایاب و ذهاب خدمتگزاران منطقه سقف گذاشته شود . 2- خبرنامه جزء نشریات مصوب است و پیشنهاد می شود توسط کمیته نشریات منطقه چاپ و با قیمت یکسان در اختیار تمام گروه ها قرار دهد . 3- یک کمیته برای طراحی و برنامه ریزی ایده ها تشکیل شود . 4- پیشنهاد به کمیته کارگاه منطقه برای کارگاه های متمرکز : خدمات نارانان مثل گرداننده – نماینده – اطلاع رسان 5- پیشنهاد می شود طبق مجوز سالهای قبل از طرف خدمات جهانی نسبت به ترجمه و اخذ مجوز تایید از دفتر خدمات جهانی و انجمن الانان را از سنت های الانان استفاده کنیم تا سنت های نارانان آماده شود .

 

درخواست ها:

1 – از خانم منشی درخواست می شود فقط شماره خدماتی نماینده استان را در گزارش بنویسد ، چرا که استان تهران دارای خط خدماتی است. با تشکر از خدمت شما در طی این مدت

c در اصول نارانان انتقاد وجود ندارد ، در راستای سنت یک انتقادات این استان حذف شد . ” لطفا خدمتگزاران خود را با پیشنهادات سازنده حمایت کنید .”

c درخواست شماره 1 این استان تایید کننده ای نداشت و طبق اساسنامه ، پیشنهادی که تایید کننده ندارد مورد بررسی قرار نمی گیرد و در راستای سنت یک پیشنهاد شما حذف شد .

 

 

خراسان رضوی و شمالی          نماینده: فاطمه         علی البدل: مصطفی

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح نواحی استان خراسان رضوی و شمالی 2- استارت جلسه ناراتین در بجنورد 3- انتخاب خدمتگزار کارگاه در استان 4- امنیت جلسات از جمله گمنامی 5- برگزاری کارگاه آموزشی توسط هر خدمتگزار از ناحیه خراسان   6- استارت جلسه جدید در گلبهار

پیشنهادات:

1-پیشنهاد می شود کمیته هایی که در شورا وقت برای گزارش دادن نمی شود رادر شورای بعدی در اولویت گذاشته شود. 2- با تشکر از زحمات صادقانه نماینده منطقه لطفا چند نمونه از موفقیت های منطقه بزرگ ایران برای خبرنامه جهانی ارسال نمایید .   3– پیشنهاد می شود دفترچه منشی طوری چاپ شود که فضای زیاد و بیهوده نداشته باشد در پیرو سنت هفت و مفهوم یازده

درخواست ها:

1-خانم کمیته ناراتین ریز کارکردتون تو 10 ماه گذشته و ریز هزینه هایتان را لیست کنید . 2- من به عنوان نماینده از نمایندگانی استانهای دیگر که در گزارش نویسی سنت 5 را رعایت کرده ، پاسخ سوالات گزارش 65 در بیان سوالات بعضی از استانها غرض ورزی و کوبیدن استانهای دیگر است ، طبق سنت 4 هیچ استانی و هیچ نماینده ی استان حق زیر سوال بردن نماینده دیگر را ندارد و این گزارش هیچ آگاهی و هیچ همدلی ندارد .

خوزستان         نماینده: قدم خیر

واریزی به خزانه: —

موفقیت ها:

گرفتن غرفه در همایش NA و معرفی نشریات

پیشنهادات:

بهتره وقت صحبت به همه ی خدمتگزاران داده شود ، 5 بار دستم را بالا بردم و وقت ندادید .

درخواست ها :

نیازمند پکیج اطلاع رسانی هستیم .

مشکلات:

استان خوزستان برای گرفتن جاومکان به علت ثبت نشدن مشکل دارد.بطوریکه نیروی انتظامی برخوردکرده،بخصوص در شهرستان دزفول.

 

زنجان         نماینده: کبری

واریزی به خزانه: 100000 هزار تومان

مشکلات

بسته شدن بعضی جلسات به علت نداشتن مجوز ثبت

c پیشنهاد این استان تایید کننده ای نداشت و طبق اساسنامه ، پیشنهادی که تایید کننده ندارد مورد بررسی قرار نمی گیرد در راستای مفهوم چهار و اصل روحانی فروتنی ، اعضا برای خدمات کاندید می شوند .

 

سمنان       نماینده: معصومه           علی البدل موقت:

واریزی به خزانه: 100000 هزار تومان.

موفقیت ها:

1-به عهده گرفتن قسمتی از تدارکات کمیته خدماتی منطقه 2- واریز مبلغ 100000 تومان به خزانه کمیته خدماتی منطقه

پیشنهادات:

1-جلسات طبق فرمت برگزار گردد تا تمامی کمیته ها گزارش ارائه دهند . 2- خانم گرداننده لطفا در تصمیم گیری ها تاثیرگذار نباشند. .

قزوین        

واریزی به خزانه: 100000 هزار تومان

موفقیت ها:

1-حمایت فصلنامه از طریق نوشتن تجربه اعضای گروه های استان 2- برگزاری کارگاه در سطح استان 3- خرید نشریات از کمیته نشریات منطقه بطور مستمر

درخواست ها:

تقاضای یک کارگاه توسط کمیته کارگاه منطقه با توجه به چالش گروه هایمان که در اختیار شما گذاشتیم .

 

کرمان     نماینده: مرجان    

واریزی به خزانه: 40000 هزار تومان

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه استان کرمان با موضوع حفظ اتحاد با رعایت اصول معنوی سنتها و مفاهیم خدماتی 2- برگزاری جلسه اتحاد و همدلی در استان کرمان با موفقیت انجام شد و زمان کمیته خدماتی استان برای اتحاد رای گیری شد. 3- استارت 4 جلسه در مرکز کرمان که باعث شد ، در مرکز کرمان در حال حاضر 7 جلسه داشته باشیم . 4- اتحاد دو ناحیه در استان کرمان و تشکیل یک کمیته خدماتی در استان .

پیشنهادات:

1-ارائه تراکت هایی جهت اطلاع رسانی که این تراکت ها مورد تایید انجمن نارانان باشد . 2- ارائه و در دسترس قرار دادن سنتهایی که بطور موقت توسط کمیته جمع آوری سنتها تهیه شده اند تا گروه ها توانند از آنها استفاده کنند .

درخواست ها:

درخواست کارگاه با موضوع مروری بر سنت های نارانان و همچنین برگزاری کارگاه با موضوع اطلاع رسانی در استان

 

کرمانشاه        نماینده: شهناز

واریزی به خزانه: —

پیشنهادات:

1-لطفا نشریه (کتاب) سش فهرست بندی شود . 2- قدم های 1 تا 12 به صورت کتاب های معمولی (کوچکتر) چاپ شود . 3 – سوالاتی که قراره در شورا پاسخ داده شود بصورت کتبی در گزارش قید شود .

c پیشنهاد این استان به دلیل مغایرت با مفهوم پنج و ده حذف شد .

 

گلستان    نماینده: ربابه        علی البدل: جلال  

واریزی به خزانه: —

پیشنهادات:

1-مشارکت بهبودی ، مجموعه ی خبرنامه ی ارتباط آرامش بخش است که اکنون در وبسایت موجود می باشد در طول یک سال مطالبش بصورت کتاب شود و در نشریات بفروش برسد ( خبرنامه شماره33 قسمت 3 سپتامبر 2017 – صفحه 2 پایین ) 2- نشریه مشارکت تجربه ، نیرو و امید فهرست بندی شود . البته استان گلستان فهرستش را تهیه کرده است . 3- پرینت خزانه دار و فایل نشریات خوانا نیست ، لطفا اگر میشه خواناتر باشد . 4 – در مورد فرمت منشی که نمونه یکی از استان ها داده بود ، استان گلستان فرصت بیشتری می خواهد چون دفتر منشی خدمات جهانی را گروه ها دارند استفاده می کنند ، پس بهتره بیشتر تمرکز گذاشته شود .

تشکر از همکاری کمیته کارگاه منطقه با کمیته کارگاه استان گلستان

گیلان     نماینده: مریم      

واریزی به خزانه : —

موفقیت ها:

استارت جلسه ای در توتکابن

پیشنهادات:

کمیته طراحی نشریات و جمع آوری تجربیات : پیشنهاد می شود از موضوعاتی که مربوط به انجمن می شود لیستی تهیه شود تا استان ها طبق همان لیست ، فعالیت های مزبور را گردآوری کنند .

 

مازندران       نماینده: فتانه    

واریزی به خزانه : 200000 هزار تومان

موفقیت ها:

1-برگزاری کارگاه با موضوع سنت 4 ، 5 و 6 در شهرستان مرزن آباد . 2- دادن تجربیات اعضای نارانان استان مازندران با پیوست فرم چاپ واگذاری نارانان ، به کمیته موقت جمع آوری

پیشنهادات:

1-تصمیم گیری در مورد محصولات مازندران که قرار است به بصورت اعانه به کمیته خدماتی منطقه داده شود و به چه صورت استفاده گردد را لطفا برای تصمیم گیری در اولویت دستور کار جلسه شورای منطقه قرار دهید .2- دفترچه خزانه داری چاپ شود و به دست گروه ها برسد . 3- تیم گردانندگی : پیشنهاداتی که رد می شود در صورتجلسه قید شود .

درخواست ها:

1-کمیته آدرس های منطقه لطفا تعداد اعضای کل نارانان ایران را تقریبی مشخص کنید .2 – کمیته نشریات لطفا در گزارش باید با پرینت بانک پیوست شود تا مبلغ مربوطه با مانده بانک قابل قبول و قابل اثبات باشد . 3- در هریک از گزارشات باید دقیقا مشخص شود که سرمایه یا دارایی نشریات چه مقداری است ، چه مقدار نقد + چه مقدار غیر نقدی ( نشریات) + طلب ها = ودر گزارش مشخص شود که آن مقدار از سرمایه اضافه شده است یا کم شده است. 4- لطفا از موجودی انبار منتهی به این تاریخ و قیمت اولیه که اصلاحات حسابداری می باشد استفاده نکنید ، از اصطلاحات تخصصی استفاده نشود ، چون قابل درک نمی باشد . 5- فونت کتابچه آبی و پنفلت باید ها و نبایدها و فقط برای امروز درشتتر باشد ، فونتش خیلی ریز است. 6- کمیته نشریات و کارگاه لطفا تمرکز بیشتر روی گزارشات داشته باشید ، این دوره دوبار گزارش ارسال کرده اید بنا بر اشتباهی که در گزارشتان بوده دوبار اصلاحیه زده اید ، درخواست می کنیم که مسئولانه عمل کنید .

مرکزی         نماینده: سهیلا

واریزی به خزانه: 400000 هزار تومان.

موفقیت ها:

استارت جلسه بهبودی در شهرستان مهاجران

پیشنهادات:

دفعه قبل هم گفتم برای تدارکات از زیر دستی استفاده شود.

 

همدان     نماینده: سوسن     علی البدل: محبوبه

واریزی به خزانه: 150000 هزار تومان.

پیشنهادات:

1-مسئول نشریات : کلمه رهبر از فرمت منشی حذف و گرداننده منظور گردد . دلیل و هدف: چون لفظ رهبر ممکن است مشکل ایجاد کند . 2- فرمت دفتر منشی اداری بهتر است به صورت جداگانه در دفترچه ای چاپ شود . دلیل و هدف : برای اینکه دفترچه ی منشی تداخل نداشته باشد و منشی ها با نظم و تنظیم بهتری خدمتشونو انجام بدهند .

درخواست ها:

1-کارگاه چگونگی فعالیت اعضا در استانها شناخت بیشتر و بهتر نارانان 2- درخواست خوابگاه برای نمایندگان استان 3- لطف کنید دنباله ثبت را حتما پیگیری و شفاف به نماینده ها گزارش داده شود .

 

 

یزد     نماینده: سادات     علی البدل: –

واریزی به خزانه: —

پیشنهادات:—

 

 

اصلاحیه ( مصوبات جاافتاده از گزارش 65 )

  1. تا موضوع مورد بحث تمام نشده باشد موضوع بعدی به بحث گذاشته نخواهد شد .
  2. پیشنهادات استان ها پس از برگزاری جلسه استان و قبل از برگزاری جلسه کمیته خدماتی منطقه برای منشی ارسال شود .
  3. نمونه دفترچه منشی پیشنهاد کمیته خدماتی منطقه به همراه صورتجلسه برای استان ها ارسال گردد تا استان ها آن را بررسی و سپس نظرات و پیشنهادات گروهها را به منطقه اعلام کنند .

 

* مصوبات و وجدان گروه کمیته خدماتی منطقه ایران 8 دی ماه 1396 *

  • مسئول آدرسها به عنوان منشی موقت انتخاب شد . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • گرداننده می تواند با هماهنگی با نماینده استان بخشی از گزارش را که مغایر با اصول سنتهای نارانان می باشد مثل (اشاره به نام یک استان دیگر، گرفتن ترازاستان دیگر ، قضاوت یک استان دیگر و اشاره به خدمتگزاران قبل) از گزارش حذف کرده واطلاع دهدکه بخشی از گزارش به دلیل مغایرت باسنت یک حذف شد.(با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • تنخواه گرداننده صدهزار تومان شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • رای سود 45درصد نشریات شکسته شد .   موافق 15   مخالف4  
  • سود صددرصد روی پکیج نشریات اعمال شود .   موافق 14     مخالف 4 ممتنع 1
  • تنخواه نشریات سه میلیون تومان شود. ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • خرید پکیج اورجینال نشریات از خدمات جهانی ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • سقف سرمایه نشریات به صورت پلکانی به 200میلیون تومان اضافه شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • کتابچه اطلاع رسانی آماده شده ، توسط نماینده و ترجمه تایید شود و با طراحی جدید توسط نشریات چاپ شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • گروه ها از فرمت جدید استفاده کنند تا خواندنی ها توسط نشریات آماده شود و برای خواندن مطالب از کتابچه آبی استفاده شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • هزینه تدارکات سیصد هزارتومان شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • زمان جلسه یک ساعت اضافه شد فقط برای همین جلسه.( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • خانم گرداننده به همراه خدمتگزاران تا دو ماه آینده اطلاعات کاملی در مورد روند ثبت دریافت کنند و به گروه ارائه دهند . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • کمیته فصلنامه به کمیته خبرنامه داخلی تغییر نام پیدا کرد . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • محصولات استان مازندران به شورای منطقه هدیه داده شد . 3نفر در روند رای گیری شرکت نکردند ، موافق 12 ، مخالف4
  • تصویب شد که مطالب آماده شده توسط کمیته طراحی نشریات و همچنین کتابچه سنتهای گردآوری شده توسط مسوول کمیته خبرنامه داخلی ابتدا در اختیار تمام خدمتگزاران منطقه قرار گرفته تا مطالعه و با اصول و خط مشی نارانان مطابقت داده شود و سپس برای نمایندگان استانها جهت رای گیری در گروه ها ارسال شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • مصوب شد کتابچه سوالات سنتها پس رای گیری در گروهها و ارائه به منطقه، به گروهها ارسال شود و.نظرات، پاسخ ها وتجربیات اعضادرباره ی سوالات جمع آوری وبه منطقه ارسال به خدمات جهانی برگرداننده شود.( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • شش ماه به خدمت کمیته موقت جمع آوری تجربیات تا شهریور ماه اضافه شد . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • تجربیات فرسوده دورریخته شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • تجربیات جدید در اختیار کمیته موقت طراحی نشریات قرار بگیرد. ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • از سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی خارجی استفاده شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • کارگاه باموضوع فضای مجازی روز قبل جلسه اسفند ماه برگزار شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • جلسه شورای اسفندماه دو روزه برگزار می شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)
  • جلسه شورای منطقه هفته اول اسفندماه تاریخ دوم و سوم اسفند برگزار می شود . ( با اکثریت مطلق 19 رای تایید شد)

*پیشنهادات تائید شده جهت بررسی:

  1. نشست حضوری اطلاع رسان با رئیس مجلس به همراهی نماینده ی استان قم و علی البدل نماینده

منطقه.(پیشنهاد دهنده:قم-تائید کننده:خوزستان و بوشهر)

  1. تفویض اختیار از کمیته کارگاه به منظور فرستادن سخنران بابت هزینه هواپیما و تاکسی تلفنی برداشته شود.(پیشنهاد دهنده:بوشهر-تائید کننده:تهران و سمنان)
  2. برای ایاب و ذهاب خدمتگزاران سقف گذاشته شود.(پیشنهاد دهنده:خراسان-تائید کننده:گیلان و هرمزگان)
  3. اساس نامه ارائه شده به وزارت کشور توسط مدیر عامل به نماینده ها ارائه شود.(پیشنهاد دهنده:کرمانشاه-تائید کننده:تهران و سمنان)
  4. برای حفظ و اتحاد گروه ها و نواحی,پول مستقیم به شورا واریز نشود.(پیشنهاد دهنده:گلستان-تائید کننده:مازندران و قم)
  5. برگزاری مرتب کارگاه هر جلسه در شورا به مدت 30 یا 45 دقیقه.(پیشنهاد دهنده:اصفهان-تائید کننده:آذربایجان شرقی و بوشهر)
  6. برگزاری کارگاه گزارش نویسی برای خدمتگزاران شورا.(پیشنهاد دهنده:منشی-تأیید کننده:آذربایجان غربی و مازندران)
  7. قبل از ثبت کشوری اقدام به ثبت استانی نشود.(پیشنهاد دهنده:مازندران-تأیید کننده:البرز و زنجان)
  8. گرداننده می تواند با توجه به ازدحام و مسائل امنیت داخلی و توجه نکردن به توصیه های مکرر مبنی بر سکوت,جلسه شورا را با اعضای شورا غیر علنی ادامه دهد همچنین در موارد خاصی مانند اتخاذ تصمیماتی که نیاز به رعایت گمنامی دارد بنا به مصالح انجمن می تواند جلسه شورا را بسته اعلام کند,تصمیم گیری در مورد این بند تبصره های اساس نامه به جلسه بعد موکول شد.(با اکثریت مطلق 19 رأی)
  9. خبرنامه جزو نشریات باشد و به فروش برسد.(پیشنهاد دهنده:همدان-تایید کننده:گیلان)
  10. تشکیل کمیته طراحی و برنامه ریزی ایده ها.(پیشنهاد دهنده:خراسان رضوی-تایید کننده:تهران,گیلان)
  11. هزینه اعزام سخنران به کارگاه های استان ها توسط خود استان پرداخت گردد. (پیشنهاد دهنده اصفهان، تایید کننده سمنان)
  12. – سوالات استان بوشهر و سایر استانها پاسخ داده شود و نگویند در شورای منطقه پاسخ داده می شود زیرا نامشخص، و مبهم است. (پیشنهاد دهنده بوشهر، تایید کننده کرمانشاه )
  13. – استفاده از سنت های الانان طبق کتاب راهنمای خدمات محلی. (پیشنهاد دهنده تهران، تایید کننده گیلان)
  14. خبرنامه به صورت یک نشریه توسط کمیته نشریات منطقه چاپ شود تا با قیمت یکسان در دسترس تمام اعضا قرار گیرد. (پیشنهاد دهنده تهران، تایید کننده البرز)
  15. گزارشات کمیته های فرعی به صورت PDF در کانال اتحاد گذشته شود. (پیشنهاد دهنده تهران، تایید کننده کرمان)
  16. برگزاری مجمع کشوری (پیشنهاد دهنده تهران، تایید کننده آذربایجان غربی)

  17. – برگزاری کارگاه با موضوع اطلاع رسانی. (پیشنهاد دهنده کرمان، تایید کننده تهران)
  18. چاپ دعای آرامش . (پیشنهاد دهنده گیلان، تایید کننده سمنان )
  19. در منطقه کارگاه های بیشتری برگزار شود . (پیشنهاد دهنده لرستان، تایید کننده مازندران )
  20. در پاسخ به سوالات ذکر شود که با رجوع به کدام منبع سنت و مفهوم بوده است و از تجربه کدام استان استفاده شد. (پیشنهاد دهنده اصفهان، تایید کننده کرمان)
  21. همایش سراسری (پیشنهاد دهنده سمنان، تایید کننده مازندران)
  22. تهیه سالنامه همراه با شعارهای جلسه و کارت پستال (پیشنهاد دهنده سمنان، تایید کننده گلستان)
  23. تراز خدماتی خدمتگزارانی که خدمتشان تمام می شود داده شود (پیشنهاد دهنده بوشهر، تایید کننده کرمان )
  24. پیشنهاد تهیه تاریخچه نارانان ایران (پیشنهاد دهنده گیلان ، تایید کننده تهران )

*پیشنهادات معوقه

  1. پیشنهادی که در شورا رد می شود تا چند دوره ی بعد در دستور کار جلسه قرار نگیرد؟
  2. خرید هارد برای کمیته کارگاه جهت ذخیره مطالب کارگاه ها
  3. ایجاد کانال برای قرار دادن گزارشات کارگاه های برگزار شده در سطح منطقه و استان ها و تیم مطابقت مطالب با اصول و تایید مطالب توسط چه کسانی انجام شود .

*اطلاعیه :

1- لطفا نمایندگان اطلاعات مورد نیاز نماینده منطقه را تا تاریخ 15/11/96 برای ایشان ارسال کنند .

2-درخواست کمیته موقت جمع آوری و طراحی نشریات :

اعضا تجربیات خود را در خصوص شش موضوع زیر ارسال کنند : الف . خدمت کلید رشد و بهبودی   ب . نخستین روزها در نارانان   پ . سپاسگزاری   ت . نخستین روزها در ناراتین   ث . ابزارهایی برای مهار نواقص ( نگاهی به قدم هفت نارانان ) ج . تجربه اعضای ناراتین برای کتاب سی و یک روز در ناراتین

* اطلاعیه نشریات *

دلایل بالا رفتن سود نشریات :

خواندن روزانه نشریات نارانان به ما کمک خواهد کرد تا از مشکلات خارج شده و وارد راه حل شویم ، با کمک یک نیروی برتر ما می توانیم به افکارمان از اندیشه‌های منفی به سوی دورنمایی مثبت جهت دهیم . نشریات نارانان ابزاری خواندنی می باشند که به ما کمک می کنند تا همواره با شیوه‌ی جدیدی از فکر کردن در ارتباط باشیم.

و اما علت افزایش سود صددرصد روی پکیج نشریات ؛ به علت تورم و افزایش قیمت کاغذ وبرای اینکه نشریات همیشه در دسترس گروها با قیمت ارزانتر قرار گیرد( چاپ با تیراژ بالا) ، یکسان نگهداشتن قیمتها و رند کردن قیمت‌ نشریات و پیشگیری از چند نرخی شدن به پیشنهاد کمیته نشریات کل و با رای نمایندگان استان ها سود نشریات 100 % شد و اگر درطول یکسال دو تا سه نوبت چاپ داشته باشیم قیمتها تغییر نخواهد کرد وبا هر مرحله چاپ سود به 45% و 30% و حتی کمتر خواهد رسید .

از همراهی و حمایت شما سپاسگزاریم

 

فراخوان ها:

اعضاء هیئت مدیره2-علی البدل نماینده منطقه3-نائب گرداننده4-منشی5-مسئول کمیته اطلاع رسانی6-مسئول کمیته تدارکات 7-مسئول کمیته آدرس ها و وبسایت.

 

شرایط عمومی خدمتگزاران شورای منطقه:

1-حداقل تجربه یک دوره خدمت در استان یا نواحی.2-کارکرد و دانش کافی از 12 قدم,12 سنت و12 مفهوم خدماتی و پایبندی به اصول انجمن نارانان وناراتین. 3-تمایل به خدمت و توانایی انجام وظایف محوله و صرف وقت کافی. 4-عدم حضور و تردد در NGO های 12 قدمی مرتبط به اعتیاد و داشتن راهنمای نارانانی یا ناراتینی. 5-9 سال حضور در جلسات نارانان و 5 سال خدمت مؤثر. 6-کلیه خدمتگزاران در قبال اموال انجمن مسئولیت مستقیم دارند که در حفظ و نگه داری آن ها کوشا باشند.7-3/1 خسارت لوازم جانبی خدمتگزاران در صورت عدم مسئولیت پذیری و سهل انگاری خدمتگزار با تشخیص و رأی نمایندگان توسط خود خدمتگزار پرداخت می گردد.8-نداشتن خدمت همزمان در شورای منطقه.9-حضور مرتب در کلیه جلسات شورای منطقه و هماهنگی و ورود و خروج رأس ساعت مقرر.10-درصورت اتمام خدمت ویا نبود کاندیدا,انجام وظیفه محوله تا یک جلسه شورای بعد ادامه دارد. 11-ارسال گزارشات فعالیتها,یک هفته قبل از شورای منطقه برای منشی.12- عدم خدمت نیمه کاره به دلیل غیبت و عدم مسئولیت پذیری و برکناری طی طول خدمت.13-خدمتگزارانی که به هر دلیل مشمول خدمت نیمه کاره می شوند تا دوسال نمی توانند در شورای منطقه خدمت بگیرند.

 

وظایف عمومی خدمتگزاران شورای منطقه:

1-انتخاب اعضای کمیته مربوطه (بازوها) هماهنگی بین اعضای کمیته و مطلع نگه داشتن همه اعضا از فعالیت های جاری.(معرفی اعضای کمیته به نمایندگان در شورای منطقه)2-ارائه گزارش مالی به خزانه دار و گزارش کتبی و شفاف از روند کار و فعالیت های این کمیته به شورای منطقه و توسط خزانه دار در گزارش به دست نمایندگان برسد.خدمتگزارانی که تن خواه یا بودجه دریافت می کنند.3-داشتن سررشته در امری که کمیته مربوطه در آن فعالیت می کند.4-برگزاری منظم جلسات درون کمیته ای و اعلام تاریخ آن به شورا و آموزش بازوها. 5-ارائه گزارش کتبی و شفاف از فعالیت های انجام شده شامل:بیلان مالی,مکاتبات اداری,ارائه هدف و برنامه ریزی.6-کلیه اطلاعات و منابع کمیته ها به عنوان منابعی برای اطلاعات کلی در دفترمرکزی بایگانی شود.7-خدمتگزارانی که گزارشات خود را در روز برگزاری شورای منطقه ارائه می دهند, یک نسخه از گزارش خود را برای منشی ایمیل کنند تا منشی گزارشات انها را همراه با صورتجلسه برای نمایندگان ارسال کند.

                                   ********************************

*جلسه بعدی شورای منطقه تاریخ 2 و 03/12/96 در استان تهران,سهروردی شمالی,خیابان میرزای زینالی غربی,کوچه پاکزادنیا,سرای محله رأس ساعت 9 صبح برگزارخواهد شد.

 

****************************************

 

شماره حساب خزانه شورای منطقه بانک ملت به شماره 8167395530

به نام های حسین احمدی زاده,معصومه ح کسایی و شکوفه معتقدی

 

اطلاعات نمایندگان

استان نماینده علی البدل
  ورود-خروج شماره تماس ورود-خروج شماره تماس
آذربایجان شرقی 9:50 – 18 09147799003 09144084630
آذربایجان غربی 9:20 18 09143489698
اردبیل غ 09144541123 09371396989
اصفهان 9 18 09162926131 9 17 09383991171
البرز 9 18 09307990367 9 – 18 09191656748
ایلام
بوشهر 9 17 09173702078
تهران 9 18 09194115958 9 18
چهارمحال وبختیاری غ 09162196206
خراسان جنوبی غ 09156636467
خراسان 9 – 17:40 09334453591 9 – 17:40 09358144123
خوزستان 9:20 –   17:25 09169908247
زنجان 9:25 18 09198844998
سمنان 9 18 09382905475 غ 09192328257
سیستان و بلوچستان غ غ
قزوین غ 09379433915 9 – 16:30 09116495650
قم غ غ
کردستان غ 09358634883
کرمان 9 17 09131978362 غ 09138421901
کرمانشاه 9 – 18 09180563720
گلستان غ 09116469768 9 18 09112702957
گیلان 9 18 09117638424 غ 09111854873
لرستان غ 09352703990 غ 09160181296
مازندران 9 18 09114153835
مرکزی 9 16:20 09397864694
همدان 9 – 16:10 09183504168 9 – 16:10 09183501241
یزد 9 – 18 09338980286

 

 

 

اطلاعات خدمتگزاران

خدمتگزار ورود – خروج شماره خدماتی تاریخ شروع خدمت تاریخ پایان خدمت
گرداننده 9 – 18 09196217736        06/96        06/98
نائب گرداننده 09196217739
مدیر عامل و هیئت مدیره
منشی 09196217734
نماینده منطقه 9 18 09196217738        08/96        08/98
علی البدل نماینده
خزانه دار 9 18 09196217740        04/96        04/98
کمیته آدرس و وبسایت 9 18 09196217741        02/95        02/97
کمیته اطلاع رسانی 09128129019
کمیته تدارکات
کمیته ترجمه 9 18 09198987545        08/96        08/98
کمیته خبرنامه داخلی 9 18 09197650574        08/96        08/98
کمیته کارگاه 9 18 09197319605        06/96        06/98    
کمیته ناراتین 9 18 09197319606        12/95        12/97
کمیته نشریات 9 – 18 09196217735        04/96        04/98

آدرس پست الکترونیکی شورای منطقه                                       iran_rsc@yahoo.com

آدرس وبسایت نارانان ایران                                                                      www.khmir.ir

آدرس وبسایت جهانی نارانان                                                        www.nar_anan.org

آدرس پست الکترونیکی کمیته آدرس                       naranon.address@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی نشریات                               nashriyat_shora@yahoo.com

آدرس پست الکترونیکی خبرنامه داخلی              payamhaynaranan@yahoo.com

آدرس پست الکترونیکی ترجمه                                       translate_nar@yahoo.com

آدرس پست الکترونیکی اطلاع رسانی                                  etshora.iran@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی ناراتین                                 narateen.shora92@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی دفترمرکزی نارانان وناراتین ایران     nsoiranrsc@gmail.com

آدرس پست الکترونیکی منشی                                       nar.ir.monshi@gmail.com

با تشکر منشی موقت شورای منطقه : نرگس                                                                                                               

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بله
1
آیا به کمک نیاز دارید؟
Scan the code
سلام
آیا به کمک نیاز دارید؟