اطلاعاتی درباره ی نشریات

ادامه سفر پس از فقدان

این نشریه در کنفرانس 2016 تصویب شد.در سال 1397 ترجمه شد و به دست اعضای نارانان ایران رسید . نشریه ادامه سفر پس از فقدان شامل 12 مشارکت از اعضایی که یکی از عزیزانشان را در اثر بیماری اعتیاد از دست داده ­اند، می باشد و به اعضایی که ذر این شرایط قرار گرفته­ اند، تقدیم شده است .اما این بدین معنا نیست که این نشریه به اعضای دیگر کمک نمی کند، بلکه برای تمام اعضای انجمن مفید بوده و امید می دهد .

همانطور که در مقدمه آمده این کتابچه راهنمای سوگواری نیست و به شما نمی­ گوید؛ چگونه سوگواری کنید.

این کتابچه حاوی دلنوشته های اعضایی است که با غم از دست دادن عزیزی زندگی کرده و رنج کشیده­ اند . آنها تجربه خود را از نیروی و امیدی که در دوران سوگواری و پس از آن از انجمن دریافت کرده­ اند را مشارکت می کنند. نارانان مکان امنی برای ابراز احساساتشان بوده است .

طبق سنت سه ما از زمانیکه بیماری اعتیاد وارد زندگیمان شده است، تحت تاثیر بیماری اعتیاد قرار گرفته­ایم. زیرا اثر آن هرگز از بین نمی ­رود. این برنامه بعد از مرگ، طلاق و بهبودی معتادمان باز هم به ما کمک می کند .

همه­ ی کسانی که تجربه خود را مشارکت کرده ­اند، هنوز در جلسات شرکت می­کنند و حتی خدمت هم گرفته­ اند. آنها فرآیند بهبودی خود را توصیف می کنند و پیام این مشارکتها این است که :

ما هرگز امیدمان را از دست نمی­ دهیم.

 یک ارتباط روحانی داریم .

 هنوز به گروه تعلق داریم.

  و این پایان راه نیست .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بله
1
آیا به کمک نیاز دارید؟
Scan the code
سلام
آیا به کمک نیاز دارید؟