گزارش صورتجلسه 98 منطقه یک ایران

 

گزارش تیم گردانندگی و نمایندگان کمیته خدماتی نارانان و ناراتین

 منطقه یک ایران

آبان 1401 – گزارش 98

گرداننده:

  1. برگزاری جلسه شورای منطقه در تاریخ 20/05/1401
  2. برگزاری جلسه بازبینی اساس‌نامه در تاریخ‌های 29/05/1401، 10/06/1401 ، 14/07/1401، 12/08/1401
  3. برگزاری جلسه اضطراری در تاریخ 15/06/1401

نائب گرداننده:

  1. ارسال پیام تشکر از نشریات منطقه جنوب بابت فعالیت مشترک فرامنطقه به نماینده در تاریخ 20/05/1401
  2. مراجعه به بانک کشاورزی در تاریخ 13/06/1401
  3. شرکت در جلسه نشست با خدمات جهانی به دعوت کمیته اطلاع‌رسانی درتاریخ 23/06/1401
  4. حضور در بانک به همراه خزانه دار در تاریخ 21/07/1401 و  18/08/1401
  5. حضور در انبار نشریات در 1 و 2 آبان ماه 1401 به همراه خزانه دار
  6. برگزاری جلسه هماهنگی کمیته خدماتی منطقه در تاریخ 10/08/1401
  7. تنظیم دستور جلسات منطقه ، اضطراری و اساسنامه در تاریخ های 20/05/1401 ، 29/05/1401، 10/06/1401 ، 14/07/1401، 12/08/1401 ، 15/06/1401 به همراه منشی موقت
  8. همکاری با خزانه دار جهت تامین تدارکات روز جلسه حضوری منطقه در تاریخ‌های 17 و 18 آبان ماه 1401
  9. شرکت در جلسات هماهنگی درون کمیته گردآوری نشریات به درخواست مسول کمیته
  10. تشکر از منشی موقت جهت همکاری دستورجلسه خانم معصومه و نرگس

منشی موقت :

  1. نوشتن مصوبات جلسه در روز جلسه منطقه و پرینت آن و دادن به نمایندگان
  2. نوشتن گزارش نمایندگان و ارسال سوالات آنها به کمیته‌های مربوطه
  3. تهیه صورتجلسه 98

فراخوان

فراخوان ها

  1.  مسئول کمیته چاپ و توزیع نشریات

  2.  مسئول کمیته خبرنامه

  3.  ناظر ناراتین

  4. منشی

  5.  کمیته کارگاه
  6. علی البدل نماینده

  7. هیات مدیره (5 عضو اصلی،2 علی البدل، بازرس وعلی البدل بازرس)

شرایط عمومی خدمتگزاران کمیته خدماتی منطقه:

 

    1. 9سال حضور در جلسات نارانان و5سال خدمت
    2. حداقل تجربه یک دوره خدمت به عنوان خدمتگزار یا مسئول کمیته کمیته های فرعی در ناحیه یا استان
    3. کارکرد و دانش کافی از12قدم،12سنت،12مفهوم، راهنمای خدمات محلی و پایبندی به اصول انجمن نارانان و ناراتین
    4. تمایل به خدمت و توانایی انجام وظایف محوله و صرف وقت کافی
    5. نداشتن خدمت در انجمن های 12قدمی مرتبط به اعتیاد و داشتن راهنمای نارانانی یا ناراتینی
    6. نداشتن خدمت در هیچ یک از مناطق ایران ،درسطح منطقه،ناحیه،استان، نماینده گروه , علی البدل
    7. داشتن سررشته در امری که کمیته مربوطه در آن فعالیت می کند.
    8. حضور مرتب در کلیه جلسات منطقه و هماهنگی ورود و خروج راس ساعت مقرر .

وظایف عمومی خدمتگزاران کمیته خدماتی منطقه:

  1. انتخاب اعضای کمیته مربوطه، هماهنگی بین اعضای کمیته و مطلع نگه داشتن همه اعضا از فعالیت­های جاری
  2. ارائه گزارش مالی به خزانه­دار
  3. برگزاری منظم جلسات درون کمیته­ای و اعلام تاریخ آن به نمایندگان و آموزش بازوها
  4. ارائه گزارش کتبی و شفاف از فعالیت­های انجام شده شامل: بیلان مالی، مکاتبات اداری، ارائه هدف و برنامه­ریزی
  5. کلیه اطلاعات و منابع کمیته­ها به عنوان منابعی برای اطلاعات کلی در دفتر مرکزی بایگانی شود و دراختیار منشی برای بایگانی قرار می گیرد
  6. خدمتگزارانی که گزارشات خود را در روز برگزاری جلسه منطقه ارائه می­دهند، یک نسخه از گزارش خود را برای منشی ایمیل کنند تا منشی گزارشات آنها را همراه با صورت جلسه برای نمایندگان ارسال کند
  7. در صورت اتمام خدمت و یا نبود کاندیدا، انجام وظیفه محوله تا یک جلسه منطقه­ی بعد ادامه دارد
  8. ارسال گزارشات فعالیت­ها ده روز قبل از کمیته خدماتی منطقه برای منشی
  9. هر کمیته فرعی و کمیته موقت اساسنامه داخلی داشته و جهت بایگانی به منشی ارائه دهد.
  10. انجام تعهداتی که طی قرارداد با دفتر خدمات جهانی به عهده خدمتگزار گذاشته می شود.
  11. ایجاد هر نوع کانال، گروه، ایمیل و هر نوع آدرس مجازی برای هر خدمتگزار فقط با خط خدماتی انجام شود (تشکیل گروه برای کمیته هایی که گوشی تلفن هوشمند ندارند برای کارهای خدماتی می توانند با استفاده از خط شخصی گروه تشکیل دهند ) درصورت اتمام خدمت، انصراف و یا عزل خدمتگزار قبل از تحویل اموال گروه منحل شود.

شماره حساب خزانه کمیته خدماتی منطقه ایران

 بانک کشاورزی –  شماره حساب                         1019961514

شماره شبا          IR-6001-6000-0000-0010-1996-1514

شماره کارت مجازی     ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۴۱۶۸۴۶                    

به نام­های لیلاعارف –  حمیدصالحان-سارا کارگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بله
1
آیا به کمک نیاز دارید؟
Scan the code
سلام
آیا به کمک نیاز دارید؟