نارانان/ناراتین

انجمن خانواده معتادان نارانان / ناراتین

خوش آمدگویی به تازه واردین

در درجه اول گروه خانواده نارانان برای شماست که به خاطر مشکل اعتیاد یکی از نزدیکانتان احساس درماندگی می کنید یا کرده ­اید.

ما هم مانند شما این مسیر دردناک را پیموده ایم و جواب را در آرامش و ذهنی آرام پیدا کرده ایم.

وقتی شما به گروه خانواده نارانان می پیوندید، دیگر تنها نیستید و در میان دوستان واقعی خود قرار گرفته اید که مشکلات شما را به گونه ای درک می کنند که کمتر کسی توانایی آن را دارد.

ما به اعتماد و گمنامی شما احترام می گذاریم.  همچنین می دانیم شما نیز به گمنامی و اعتماد ما احترام خواهید گذاشت. 

امیدواریم بتوانیم به شما اطمینان دهیم که هیچ موقعیتی آن قدر دشوار نیست و هیچ  اندوهی آن قدر بزرگ نیست که قادر به چیره شدن بر آن نباشید.

 برنامه ما مذهبی نیست بلکه یک روش معنوی برای زندگی است که بر اساس قدمهای دوازده گانه نارانان پایه گذاری شده است.

ما دریافته ایم که با کار کردن این قدمها در واقع می توانیم برای هر مشکلی راه حلی پیدا کنیم. تأکید می کنیم که این برنامه و قدم های دوازده گانه آن را جدی بگیرید.

این برنامه به همان اندازه که برنامه دوازده قدمی معتادان گمنام به معتادان کمک می کند،  به ما کمک خواهد کرد .

ما در این برنامه، فقط در جستجوی بینش و شهامتی هستیم تا بتوانیم خودمان را همانطور که هستیم ببینیم و به کمک نیروی برتری که درک می کنیم برای خودمان کاری کنیم و به لطف خداوند معتادانمان را با عشق رها کرده و از کوشش برای تغییر دادن آنها دست برداریم.

ذهن خود را باز بگذارید و تا آنجا که می توانید به جلسات بروید.

راحت باشید و در جلسات مشارکت کنید می توانید سؤال هایتان   را بعد از جلسه بپرسید.

به زودی دوستان تازه ای پیدا می کنید و خود را عضوی از گروه احساس می نمایید.

با فهمیدن این موضوع که اعتیاد یک بیماریست و ما نه تنها در مقابل آن عاجزیم بلکه در مورد زندگی افراد دیگر هم عاجزیم و هیچ گونه اختیاری نداریم،

آن وقت آمادگی پیدا می کنیم که در مورد زندگی خودمان کاری انجام دهیم و برای خودمان مفید و سودمند باشیم . آنگاه فقط و فقط در این صورت می توانیم به دیگران نیز کمک کنیم.

 

 

انجمن خانواده معتادان نارانان / ناراتین جلسات آنلاین را به صورت منظم برای حمایت از  اعضایی که تحت تاثیر بیماری اعتیاد قرار گرفته اند، برگزار می کند.

این جلسات فرصتی را برای اشتراک گذاری تجربه ، نیرو و امید در مسیر بهبودی فراهم می کند.

با عضویت در کانال های مصوب در تلگرام ، واتساپ و ایتا روزانه پیامهای بهبودی و اطلاعیه های مربوط به انجمن و همینطور گزارشات را دریافت می کنید.